Dlaczego MLM oferuje niższe ceny?

Kiedyś, na jednym spotkaniu dotyczącym mojego udziału w FM Group dostałem do wypróbowania próbki ładnie pachnących perfum, a także inne gadżety zachęcające nowych działaczy tej grupy do wielkiego zaangażowania się. Jednak widząc perfumy, od razu pomyślałem o tym co najgorsze, bo przecież kosmetyki to najbardziej popularny towar, który stosowany jest przez różnorakich oszustów.

Ale temat dotyczy niższych cen za produkty wyższej jakości. Oczywiście nie są to kolosalnie niższe ceny, ale niektóre artykuły chemiczne(FM to nie tylko perfumy) kosztują 2-5 złotych taniej. Z perfumami też jest fajnie, bo dobre zapachy można nabyć znacznie taniej - nie znam się za bardzo na perfumach, ale inni mi mówili że są dość solidnej marki.



Niskie ceny w Mlm to zasługa pewnych odstępstw od kosztów transportu pośredniego, dystrybucji i tym podobne. W taki sposób tłumaczył mi to znajomy, iż FM ma specjalne pozwolenia na ominięcie kosztów.

Ale coś za coś.
Aby zarabiać w tej sieci, należy mieć pod sobą sieć partnerów, którzy regularnie wykupują produkty za bodajże 200 złotych. Ja osobiście jestem sceptycznie nastawiony do tego typu zależności, bo przecież może coś wypaść albo znaleźć się może inny dystrybutor.

To tyle moich wywodów z mojej znikomej znajomości na temat marketingu wielopoziomowego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz