Pisanie + zarabianie cz. 4

Ty razem ostatnia cześć moich wypocin na temat tekstów, za pomocą których można dorobić sobie do wypłaty albo w przypadku bardziej zawziętych osób - utrzymywać się z tego. Ja niestety jestem przykładem osoby dorabiającej i to nie teraz a w przeszłości.
Ale do rzeczy, bo chcę poruszyć kwestię nabywania zleceń bez których przecież nie da się praktycznie nic zarobić. Czemu napisałem praktycznie, a nie w ogóle? O tym później.

Osoby chcące znaleźć zlecenia dotyczące tekstów do seo mogą odwiedzać różne portale branżowe i te z giełdą ofert.
 Zaczynając od for internetowych polecam odwiedzić wpisując w googlach: forum optymalizacja, oraz forum pozycjonowanie, webhosting talk, ebiznesy-forum. Oferty także są na Zlecenia przez Net, Oferii a niekiedy i na allegro można pozyskiwać zlecenia.
Powyższe metody mogą być dobre dla początkujących, bo tak naprawdę trudno będzie zdobywać zlecenia za normalne pieniądze. Jednak doświadczenie może zaowocować bo ja uważam, że najlepiej wysyłać bezpośrednie zapytania do firm zajmujących się pozycjonowaniem stron internetowych.

Jest także możliwość zarobku na pisaniu bez rozmawiania z klientami, ale nie jest to sposób gwarantujący szybki dochód. Mam na myśli giełdę tekstów TEXTMARKET, gdzie wystarczy za darmo się zarejestrować i wgrywać swoje artykuły. Tam są inne ceny, niż te które opisywałem w poprzednich częściach. Są to stawki - 2, 4, 8 groszy za słowo. Dla zaawansowanych istnieje możliwość zdobywania zleceń w obrębie giełdy, lecz można także robić prace, wgrywać i czekać aż ktoś to kupi - z tym jest różnie, więc trzeba zapoznać się ze statystykami giełdy(są dostępne na ich stronie)
Inną giełdą - a raczej pozyskiwaczem zleceń jest strona supertreść.pl. Portal jest nowy więc nie chcę się na jego temat wypowiadać, może zrobię 5 część chociaż wolałbym już to zamknąć w 4 rozdziale.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz